شرکت مکش و دهش

ساخت وبلاگ

در این مطلب قصد داریم در مورد قیمت فن صنعتی به اختصار توضیح دهیم:

فن صنعتی برای تعیین اثرات تغییر در سرعت و تراکم هوا در سیستم است. آنها برای تعیین تاثیر برون یابی از عملکرد شناخته شده فن به یک عملکرد مطلوب هستند. بنابراین ، به طور خلاصه ، از قوانین اساسی فن برای بیان رابطه بین عملکرد فن و قدرت استفاده می شود.

عوامل موثر در قیمت فن صنعتی :

سایز فن صنعتی

کاربرد فن صنعتی

کیفیت فن صنعتی

قدرت فن

مدل فن

بفهمید که قدرت فن چیست. قدرت فن دقیقاً میزان انرژی یک فن را برای اینکه بتواند مقدار مشخصی از جریان هوا را تولید کند ، دقیقاً اندازه گیری می کند. قدرت فن تابعی از فشار هوا و جریان هوا است و طبق واحد های اسب بخار به طور معمول اندازه گیری شده است و بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار است.

 

فشار هوا را اندازه بگیرید. اولین کاری که شما باید انجام دهید اندازه گیری فشار هوای کل فن است. برای محاسبه آن ، باید یکی از انتهای یک مانومتر را که محل ورودی فن است قرار دهید. انتهای دیگر مانومتر باید در انتهای خروجی فن قرار گیرد. اکنون به منظور اندازه گیری فشار کلی ، تفاوت بین ارتفاع مایع در دو طرف مانومتر را اندازه گیری می کنید. این عامل دیگر موثر و تایین کننده قیمت فن صنعتی است که باید به آن توجه کنید.

قطر فن را اندازه بگیرید. در این مرحله ، باید قطر فن را به صورت دقیق اندازه بگیرید. وقتی قطر فن بزرگ تر می شود کارایی آن نیز بیشتر می شود و قیمت فن صنعتی افزایش می یابد.علاوه بر قطر سایز فن نیز باعث افزایش قیمت فن صنعتی می شود.

همه فن ها عملکرد اصلی حرکت هوا از یک فضا به مکان دیگر را انجام می دهند. اما تنوع زیاد برنامه های فن ، نیاز تولید کنندگان را برای توسعه مدلهای مختلف و قیمت فن صنعتی مختلف ایجاد می کند. هر مدل برای برنامه های خاص مزایایی دارد ، اقتصادی ترین وسیله برای انجام عملکرد حرکت هوا را فراهم می کند. ترفند اکثر کاربران در حال مرتب سازی بر اساس مدلهای موجود برای یافتن مطلبی است که برای نیازهای آنها مناسب باشد.

پنکه های درایو مستقیم برای حجم کم (2000 CFM یا کمتر) و فشار استاتیک کم (50/0 یا کمتر) مقرون به صرفه هستند و قیمت فن صنعتی کمتر می شود. آنها به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند و بیشتر موتورهای درایو مستقیم با کنترل سرعت برای تنظیم CFM قابل استفاده هستند.

محل سکونت فن

مدل های فن های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در سه مکان مشترک نصب شوند: روی یک سقف ، یک دیوار یا یک مجرای. هر مکانی که باشد ، اجزای پایه فن تغییر نمی کنند. با بررسی ساختار ساختمان و تجسم چگونگی جریان هوا ، معمولاً مکانی برای پیدا کردن فن مشهود می شود تمام این شرایط بر قیمت فن صنعتی تاثیرگذار است.

چگونه از قیمت فن صنعتی اطلاع پیدا کنیم؟

برای اطلاع از قیمت فن صنعتی می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.یکی از سایت های معتبر که می تواند لیست قیمت فن صنعتی را به شما ارائه دهد سایت شرکت مکش و دهش می باشد.

 

 

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : قیمت فن صنعتی, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 19:39